Juxta crucem

Jag har haft en mycket trevlig helg. Åkte ner till Bästkusten, åt lunch med T och Märtis. Sen åkte jag till Scandinavium, hade fixat hockeybiljett på resan ner. Så, jag satt strax nedanför Goa gubbar, där var det drag minsann. Och i resten av arenan också för den delen! Matchen löste ju sig den också, 4-2 och glädje.

Sen, hem till T och se hennes mysiga studentlägenhet. Åt lite innan vi rörde oss mot Nef. Där fick vi vänta en bra stund innan konserten började, men när den väl kom igång så levererade han, den där Petter. Gamla godingar och lite nytt också.

Efter det, nattamat på Tintin. Gott gott. Och så hem till T igen för lite film, Dreamgirls. Men, jag var visst lite trött och såg därför inte de sista 40 minuterna... Men det är ju en bra anledning att komma tillbaka!

Och  så idag, tillbaka tidigt för konsert, och tvingades stå ut med falköpingsbönder som gjorde så jag inte kunde sova. Då var jag arg. Hursomhelst så gick Stabat Mater mycket bra ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bönderna från Falköping är den värsta sorten, det har jag alltid sagt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback