Pescatore vesuvio

Ursäkta, ni icke sportintresserade människor som finns i denna värld, men jag är ju tvungen att få ut mina känslor någon annanstans.

Nu är det fredagsmys, jag och Stina ligger i soffan. Snyggingen har överliggning i Göteborg idag så vi är ensamma hemma. Kollar Så ska det låta, och snart blir det Grillad. Ska bli mycket spännande!

Imorrn är det först konsert, födelsedagskonsert med Voces, och sen blir det schlageryra! Har bjudit hem Nånannan, som även hjälper till på konserten, samt några tjejer ur kören. Klänning och hela köret. Och om det är någon som har en fjäderboa får ni gärna FedEx:a mig den tills imorrn...

Jag har varit på biblioteket idag och lånat för många böcker. Så nu har jag ju något att göra i helgen förutom att städa, diska och vika den delen av tvätten som inte är vikt än.

Shit, jag måste ha en enfärgad tröja till imorrn!

Kommentarer
Postat av: J

Det finns fjäderboor i fhemmet. Men fed-exar inte du till mig, så fed-exar inte jag till dig.

Postat av: Mamma

Då vet man ju hur det går. Tvätten, disken och städningen är kvar men böckerna lästa.

2009-03-14 @ 13:07:46
Postat av: J

Haha, nej, för om man ska ha gäster måste man städa. Och det gjordes igår, så idag kan jag ägna mig åt böckerna. Faktiskt!

2009-03-15 @ 11:24:43
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback