Och jag var på gränsen till en annan människa

Jag sitter på kontoret. Snart ska jag ha övning med Voces igen, woho!

Imorrn är det JCS-övning så då får jag träffa dem igen. Och på söndag är det konsert, så det verkar som att vi ses hela helgen. Då är det dock ett dåligt tecken att jag vaknade med ont i halsen imorse...

Även idag har ägnats åt bidragsansökningar. Har fått ett negativt besked, men hoppas på några positiva!

Har faktiskt hittat två böcker på bokrean nu! H.O.M.O - en helgonkalender och Välkommen till Harmony och vi hoppas på spännande läsning!





Där ja!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ingen installationsgudtjänst då?

2009-03-06 @ 15:04:30
Postat av: J

Nej, ser tyvärr inte ut så nej... Men ni får hälsa så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback