Nu är det hockeyfeber

Dagen idag har haft en konstig kurva, började jättedåligt och slutade bra. Skönt det. Största behållningarna: vår snögubbe Caroline, Brämhults hallondryck, nya lakan i sängen och Snyggingen.

Och sist och störst, Frölundas seger med 5-1. Imorrn kan de bli klara för semi. Jag får erkänna att jag hade fel när jag inte ville att de skulle möta Luleå, men när man tittar på det så här, att Timrå kanske slår ut HV, så visste kanske gubbarna vad de gjorde ändå...

Imorrn ska jag också på invigning av Sexan, nya fika-/matstället på Essingen. Våning sex. Glasklart va? Bjuds på fika och man får se hur det ser ut. Nu har jag beställt biljetter också. Jag och Carim ska även testa ett nytt sushiställe imorrn. Idag testade vi ett vid Axelsberg, imorrn blir det på Lilla Essingen.

Nu är jag glad. Behövde nog energin från att leka i snön med barnen.


Kommentarer
Postat av: J

Gött med vinst! Nu hoppas vi bara att det inte blir omspel..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback