It's a cold and its a broken hallelujah

Det är så bra att Gilmore Girls har börjat gå på vardagarna igen, då slipper man vänta ända till helgen innan man får se det igen. Jobbigt bara att de är på olika ställen i säsongerna...

Idag har jag klarat av lite kontorsjobb, skrivit arbetsrapport och sådär. Har också hunnit ta en andra titt på bokrean, men hittade konstigt nog inget idag heller. Jag får gå dig snart igen, eller kanske i Sthlm när jag är där nästa gång eller så. För jag vill ju köpa böcker!

Näh, nu känner jag mig sådär oengagerad igen.

Kommentarer
Postat av: kapten Isak

Fin logga du har =)

Postat av: Evelina

Får väl säga: Det är så bra att Gilmore Girls finns på dvd, så man kan kolla när man vill. hehe



Kram

2009-03-02 @ 18:40:20
URL: http://gurko.blogg.se/
Postat av: Linn

Det finns en bra (dock väldigt liten) bokhandel på Drottninggatan mot riksdagen till - kolla där nästa gång du är i Stockholm :) Kan också rekommendera Hälsotallriken på Cofi vid sergels torg - mums!

2009-03-02 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback