I can be your lover, hold on tight

Det blev faktiskt städat och diskat och lite iordninggörande av tvätten. Snyggingen hjälpte också till efter jobbet, annars hade det inte riktigt blivit klart.

Sen, konsert. Mycket bra gjort av både oss och de andra aktörerna. Bäst av det andra var Anders Paulsson med Amazing Grace. Då konserten höll på mycket längre än det först sas, fick vi springa till bussen. Och väl på bussen kom jag på att jag glömt nycklarna hemma. Så, Björn fick komma och lämna Snyggingens knippa, så vi hann in och kolla på Melodifestivalen ändå.

Det var jag, Nånannan, Emelie, Emelie och Sofia. Vi tittade på finalen och åt paj och sen blev det The Shawshank Redemption, Nyckeln till frihet på svenska. Mycket bra.

Negativt med kvällen var väl ettan och tvåan i festivalen. Okej att La voix är helt okej, men det är ju inget att sjunga med i och dessutom låter den precis likadant som Vincero i refrängen. Och att Snälla, snälla kom så bra till. Nej, det går utför. Stay the night fick min röst, även om Baby goodbye också låg bra till.

Nånannan sov över här, så imorse var vi ute på promenad i vårsolen, åt gröt och tittade lite Gilmore Girls innan hon åkte vidare mot Uppsala. Tack för hjälpen! ;)

Jag har läst lite idag och varit tvungen att dra ner persiennerna för att inte svettas ihjäl! Vårtecken hallå!

Kommentarer
Postat av: J

Hope and glory samt Baby goodbye fick mina båda röster!

Postat av: Linn

Jag röstade som en galning på Alcazar, men jag misstänker att pappa röstade lika många gånger på La voix så det jämnade nog ut sig.. Stay the night borde vunnit, men La voix är nog den enda låten som fick slå den utan att jag brydde mig så mycket - den kan ju verkligen bli både flipp och flopp i Moskva...

2009-03-16 @ 10:12:45
Postat av: Märta

Ja men absolut, hela Vänern kan ha koll på oss när vi gör våra små tripper i sommar! ;)

2009-03-16 @ 10:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback