Samlar mina tankar i ensamhet

Så var den här konsulentsamlingen över. Den sista riktiga innan jag går på tjänstledighet. Sorgligt, men får se framåt istället. Till världens bästa Wild kids-läger med 77 (!!) anmälda kids. Och till midsommar med massa vänner, och efter det blir det Solvarg. Lite orolig för hur jag ska få med mig all packning, men jag får i alla fall tvätta där uppe!

På tal om packning, ja, det är det jag håller på med nu. Är strax klar med kökssakerna inbillar jag mig, sen är det småplocksdags. Varför ska jag ha samlat på mig massa sånt? Studentmössa till exempel, vad ska den va bra för? Pappa och Brodern  kommer hit med liten last bil och hjälper till att flytta.

Imorrn är det invigning på tematrädgården Nånannan gjort i Enköping. Ska jag hinna dit? Sen är det utspringning av Emelie vid tolv, dit hade jag tänkt mig. Nånting måste jag ju göra för att få mat senare på eftermiddagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback