Här igen, jag är inte färdig än

Jag har sagt det förr och jag säger det igen... När jag blir stor ska jag förbjuda tidiga mornar.

Friluftsdagen idag gick så sjukt bra. Jag och Sändra är bäst typ! Och skolan, världens mysigaste med ca 60 elever från åk 0-6. De var uppdelade i faddergrupper och de äldre tog hand om och stöttade de yngre. Mycket bra!

Sov typ 45 min innan, men är ändå sjukt trött. Förstår inte riktigt varför, så länge var jag faktiskt inte uppe igår. Men, nu ska jag nog packa och sen gå och lägga mig, redo att kolla finalen av Project Runway och sen sova.

Över 70 anmälda till Wild kids-lägret nästa vecka. Så om nån är intresserad av att va funk så är ni hjärtligt välkomna!

Midsommar firas på Kungshol. Har kommit fram till att jag inte kommer palla åka fram och tillbaka över landet, och så kommer det ju dessutom va sjukt många trevliga människor där!

Imorrn, Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback