It's a cold and it's a broken hallelujah

Jag för ingen speciellt ordnad tillvaro för tillfället. Åker lite fram och tillbaka, jobbar massa och förbereder för flytt. Samt försöker hinna med så många "sista gången"-saker som möjligt. Eller, i Spicy hot-fallet, hinna med att äta där så många gånger som möjligt. Funderar på att övertala Pappa och Bror om att äta där innan vi far hemåt...

Idag Stockholm. Har bland annat skickat in en ansökan för tjänstledighet, så då antar jag att det är officiellt. Kanske hamnar på Högskolan i Borås som bibliotekariestuderande. Kanske, om man kommer in. Imorrn blir det att rensa mitt kontor här i stan. Torsdag en sväng till Reftele. Lördag tillbaka till stan, kolla fotboll med Emelie. Söndag är sista körframträdandet. Måndag friluftsdag, tisdag-torsdag konsulentsamling, fredag student och packa det sista, lördag flytt. Söndag Kungshol med Wild kids-läger och sen är det midsommar och sen är det Solvarg och sen Kongress och sen vet man inte. Mina kommande veckor i korthet. Om det skulle va så att jag inte skriver...

Men jag har skaffat dongel nu! Telia blev det, så jag kan surfa på Kungshol och i Reftele och sådär. Och på tåget. Facebook kommer inte sakna mig under några längre stunder... Eh.

Nu ska jag sova. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Peter

För du sitter ju inte o FB'ar på mobilen när du inte har internet? ;)

2009-06-02 @ 23:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback