Babylon kan aldrig nånsin tona ner den

Ute och åker tåg. Här är det regn utanför fönstret. Det var dock sol en bra bit upp i landet, så hoppas att det fina vädret kommer upp hit också snart. Jag håller hus nånstans mellan Kopparberg och Borlänge. Knappt vagt.

Hann knappt spendera nån tid på min nya adress, var till att packa, hälsa på Farmor&Anders, Mormor och Viktor. Eller ja, Dicktor som han säger själv. Mycket roligt.

Fick mig lite fiskbullar innan tåget gick, först mot Nässjö, därifrån X:et till Mjölby, och sen dess har jag suttit här, på samma plats med en ambulerande kiosk som inte tar kort. Bara ett byte kvar, Borlänge-Rättvik. Sen, så. Hoppas det finns mat när jag kommer fram.

Tur att det finns dongel och Spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback