Another brick in the wall

Mitt uppe i sista rycket med packningen. Usch vad saker jag har! Måste lära mig att inte samla på mig så mycket, men så blir det ju aldrig. Småplock, kläder och glas kvar. Så kanske kan pusta ut nån gång framåt midnatt eller så. Imorrn blir det att dammsuga och rulla ihop mattan samt massa bärande och lastande givetvis.

Tvungen att ta små pauser så jag inte tröttar ut mig... Typ.

Jag kommer glömma massa saker!

Och så ska jag iväg i nästan tre veckor precis när jag kommer hem, det underlättar ju inte. Bläsch.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jobbigt att packa ihop alla saker. Jag förstår mig inte på folk som flyttar titt som tätt mellan olika hus. Tänk vad mycket grejer man har då!?



Lycka till med alla läger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback