And lips that we might tell

Jaha, så var det gjort. Sista framträdandet med Voces. Mycket sorgligt, skulle jag vilja säga. Men, jag får vara tacksam för den här tiden!

Röstat har jag gjort. På en 20-årig nsf-scout från Östersund. Ska bli spännande att se valvakan sen! Hoppas att Piratpartiet får nåt mandat, även om jag inte röstade på dem.

Det saknas en Fredrik Ljungberg säger Lagerbäck. Jag kan inte annat än att instämma. Då kanske det hade blivit seger igår... Eller i alla fall oavgjort. Tennisen var ju heller ingen höjdare på seniornivå, men, en juniorseger i Franska öppna är ju något att vara tacksam för! Och gamle hederlige handbolls-Lövet har slutat. Sorg på hög nivå, han var ju grym!

Har haft visning på lägenheten idag också, för framtida potentiella hyresgäster. En kvinna och hennes mamma dök upp, och det lät positivt. De tyckte också att Stina var söt, givetvis.

Friluftsdag imorrn. Sändra kommer och hjälper mig. Det kommer bli så bra så, ska bara plocka fram det sista materialet ur förrådet. Eftermiddagen imorrn ska ägnas åt att packa kartonger, minsann.

Sen är det konsulentsamling, det ska bli mycket trevligt. Linköping alltså. Där har jag knappt hängt, men nån gång ska man ju göra det!

Nähä, skriva klart en inköpslista också!

Kommentarer
Postat av: J

Så när någon kallar henne söt får hon vara Stina istället för Pucko?! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback