Jag vet vad hon längtar efter

Jag har nog börjat varva ner lite nu i alla fall. Idag har jag läst och kollat lite tv och sen hängde jag med Dammis! Vi satt och uppdaterade varann massa, sen åt vi från Bambu innan vi kom på idén att åka och bada. Tog en sväng om Anneberg men där var det alldeles för mycket folk. Så vi drog till Flaten istället, det var typ 22-23 grader i vattnet enligt termometern.

Orkade inte åka hem, så vi åkte på spörjerunda, om man förstår småländska. Kommunen runt, typ. Via Vimmelstorp till Skeppshult, Smålandstenar, Gislaved, Anderstorp och hem till Reftele igen. Mycket trevligt, undertiden fortsatte vi givetvis att ventilera allt mellan himmel och jord. Och så var vi ett par meter från en älg som ville springa i vägrenen. Då höjdes pulsen lite...

Annars har jag fortfarande en hel del rastlöshet i kroppen...

Vi tog ett beslut att åka på road trip sista veckan i juli. Halland, Skåne, Blekinge, Ostkusten, Östergötland och så kanske Västergötland innan vi åker hem igen. Inte riktigt bestämt resrutt än nej, men några av landskapen ska hinnas med i alla fall! Om man vill ha besök kan man ju hojta till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback