I go ahead and smile

Ojoj, det är inte lätt det här med att blogga alltid. Det händer så mycket och däremellan händer ingenting.

Nu sitter jag och kollar på Michael Jackson, hyllningskonserten. Han var verkligen grym!

Och på tal om konsert så såg jag ju Britney i måndags. Jag, Carim, Lisa, Sandra och Jonas. Grymt var det! Synd bara att hon inte sjöng så mycket på egen hand, men det är väl sånt man får räkna med... Cool show i alla fall, entertainer är vad hon är.
Uppladdningen innan, med hemmagjord sushi med Carim, Sandra och Linn var inte heller att leka med! Och tårta. Som jag och Carim dessutom fortsatte att festa på när vi kom hem på natten.

Annars var jag på kongress i Göteborg. Träffade himla massa människor, vilket var trevligt. Lite annorlunda jämfört med FM, men det antar jag att man får räkna med. Synd bara att avslutningsfesten inte höll samma klass, det bästa under den kvällen var Movits.

Igår var jag på rally i Jönköping. Kvällens huvudattraktion var givetvis Mikael Persbrandt. Ack, vad snygg han var!

Imorrn drar jag en repa till kusten igen. Lite after beach på Tylösand, lite Pepe's i Båstad och lite sömn och förhoppningsvis sol och bad i Ugglarp. Det kan ju bara bli bra!

Ja, jag har ju inte heller skrivit här om att jag kommit in i Borås, men så är det i alla fall. Bibliotekarie är det meningen att jag ska bli... Hoppas det passar! Nu ska jag bara hitta nånstans att bo också. Men det brukar lösa sig, sånt där.

Synd att jag inte kan nånting om tv-spelsprogrammering eller hemsidor...

Det har kommit lite fler artister som intresserar mig på Way out west. Robyn och Nas, till exempel. Ska bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback