Fortfarande ärlig och precis lika rakt fram

Sommaren går och jag har inte solat sen Kungshol. Illa, skulle man kunna säga.

Annars hittar jag på lite olika saker. I helgen var jag i Ugglarp, Båstad och Halmstad. Jag och Emma hade en helkväll på Pepe's och vi ägde givetvis dansgolvet. Och förundrade oss över hur man kan gå klädd och dansa i långärmad skjorta och cashmeretröja utan att dö av värmeslag, när vi höll på att göra det i klänning.

En sväng minigolf hann vi också med, jag, Emma och Dammis. Tyvärr kom jag sist, men får väl skylla på att de har spelat på den banan sen de typ lärde sig gå...

Måndagen förde med sig städande av garderob, läggande av lakan och på kvällen, en improviserad tur till Varberg. Brodern skulle dit och parta med grabbarna, så då följde jag med som chaufför. Att Petter skulle hålla till på Måndagsklubben gjorde väl sitt till också, förstås. Dock trodde jag att han skulle uppträda, men han bara dj:ade under kvällen. Så det spelades enbart hiphop på det dansgolvet, och där spenderade jag givetvis kvällen. Mycket pepp! Att vi sen valde att äta kebab på samma ställe som Petter gjorde ju inte saken sämre...

Följdaktligen blev tisdagen lugn, jag gick inte utanför huset. Dammis kom hit en sväng och vi styrde upp vår road trip en del. Ganska stora delar av södra Sverige hinns med. Ledordet för resan skulle nog kunna bli "spontanitet"...

Jaha, nähä, besöka Mormor snart tror jag. Kanske åker en sväng med henne om hon vill bege sig ut. Vi får se!

Annars söker jag boende och ska titta på ett rum imorrn. Wei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback