But love is not a victory march

Har haft grymma dagar här uppe på Kungshol. Imorrn är det slut, och tillbaka till verkligheten. En veckas Reftele-vistelse innan jag drar till Götet och jobbar kongress ett tag. Det ska också bli trevligt. Och då ska jag ju hälsa på min T igen!

Just nu är jag lite bitter för att jag inte får tycka någonting.

Men jag är glad över alla underbara människor i det här förbundet. De bästa som finns!

Och saknar mina Voces-flickor.

Telia är snälla för att de vill sälja jättebilliga biljetter till Way out West till mig, men de är inte alls snälla för att de strular med fakturan. Det är ju nåt som inte alls stämmer. Hoppas de återkommer imorrn, men det kan man säkert glömma... Hursomhelst så verkar det ju som att jag och Emelie ska dit i alla fall! Och kanske Nånannan, the more the merrier.

Tyvärr började jag en dag för tidigt med att tänka och fundera, det skulle jag aldrig ha gjort. Jag känner ju saker och ting på mig, och nu är inget undantag. Men, jag borde sluta fokusera på fel delar och sånt tjafs. Nu är det som det är och så kommer det va ett tag till. Men det hade varit skönt att va ovetande och borta ett tag till.

Hem och smälta alla intryck. Hur lång tid kommer det ta tills jag kryper på väggarna?

Kommentarer
Postat av: Emelie

för vi ska gå på festival, och allt ska bli superfint, och allt kommer bli bra och livet kommer lägga sig för dina fötter för du är bäst! <3

2009-07-01 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback