Dripp, dropp, dripp, dropp

Vattnet är avstängt i lägenheten idag. De har grävt ett hål på gården, jag anar att det har något samband. De talade ju i alla fall om innan att de skulle stänga av, så då är det väl acceptabelt. Det är också en väldigt bra anledning att inte diska... Men det blir lite jobbigt. Saker som att gå på toa, tvätta händerna och sätta på kaffe blir genast betydligt svårare. Vi har spolat upp lite vatten, men det är ju begränsat. Och en sån sak får mig givetvis att inse att det bara är ett lyxproblem. Klockan fyra ska vattnet finnas i kranen igen, hur många har det så bra?

Annars fixar jag och trixar med hemsidor. Det är roligt! Men snart ska allt ut, och då bör det ju vara klart...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag säger bara en sak: lyktstolpar!

2009-01-28 @ 14:15:17
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Postat av: Märta

Kyrkogård ja, precis de jobb jag alltid drömt om.. ;)

2009-01-28 @ 17:01:24
Postat av: Annie

Skulle du kunna kryssa i rutan "Lämna ut hela inlägg i rss-flödet" under inställningar. Det underlättar för oss som läser din blogg med Rss.



Vad är det för en hemlig hemsida du jobbar på? Jag är super nyfiken!

Kram

2009-01-29 @ 17:22:51
URL: http://annieroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback