Let the game begin

Var trejde vecka tippar jag och Snyggingen varsitt system på Stryktipset. Var tredje vecka Pia och Björn och var tredje Lena och Ronny. Om vi vinner så ska vi dela på vinsten Jag är lite stolt då jag kan konstatera att mina tre senaste tips har givit 10, 10, 11 rätt. Inga jättestora pengar, 42, 46, 229 kr, men det är inte riktigt det som räknas. Det viktigaste är ju att få flest rätt internt. Men när vi vinner ett par miljoner och delar på alla tre paren, då ska det minsann va jag som vinner!

Så, nu har jag fått skryta lite också.

Duktiga Anja vann idag, och Mattias Hargin kom sjua och blev snabbast i andra. Skidskyttet sådär hittills, snart dags för herrarna också. Och i eftermiddag handboll. Hoppas det blir en lika övertygande vinst idag som igår!

Nähä, lite kaffe på det kanske? Borde gå och köpa hundmat, Stina fick det sista imorse. Men kaffet först, så jag får lite värme i kroppen och inte fryser ihjäl på vägen till Konsum.

Kommentarer
Postat av: Evelina

svar: Nu finns recept att läsa på bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback