Dreams, dreams, dreams, dreams

Spännande scenario som utspelade sig strax före 05.38 imorse.
Jag: Sover alldeles utmärkt när Snyggingen yttrar sig. Hör inte vad som sägs, men vaknar.
Han: Slänger av sig täcket och sätter sig vid fotändan av sängen och börjar leta efter något.
Jag: Vad gör du?
Han: Säger ingenting. Fortsätter leta efter något, rör sig från fotändan till min sida.
Jag: Vad letar du efter?
Han: En lapp.
Jag: Vad står det på den lappen då?
Han: Jag vet inte. Så det är lika bra att jag lägger mig igen och fortsätter sova. Varpå han lägger sig ner igen och drar täcket över sig.
Jag: Gonatt
Han: Lappen... Blir sedan tyst och sover lugnt igen.
Jag: Fnissar, tittar på klockan och somnar om. När jag påminner om incidenten på morgonen ser han på mig som om jag är en människa med alldeles för vild fantasi...

Idag har jag körat igen, och det var roligare än förra gången. Fler sånger, bättre stämning. Och fler vänner! Till exempel bestämdes att jag och Emelie ska till Sofia på måndag eller så. Och dessutom ska jag och fröken E fika på stan imorrn. Sånt tycker vi om.

Snart, snart, en ny blogg också. Woho!

Nu får de där Frölundaiterna snäppa upp sig och börja göra mål.


Kommentarer
Postat av: J

vem ska börja blogga?

Postat av: J

Scoutkonsulenterna... =)

2009-01-16 @ 18:00:05
URL: http://juicey.blogg.se.se
Postat av: J

okej. den där "upplevelsen" var för övrigt väldigt underhållande!

2009-01-16 @ 18:42:35
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback