Now they're getting older, they're starting to grow bum bums

Nu är det kväll igen. Borde snart gå och lägga mig, ska upp tidigt och jobba imorrn. Mycket som ska hinnas med och fixas, massa hemsidor och sånt där. Men kul ska det bli!

Jag behöver en nätverkskabel!

Nu diskuterar de smala modeller på tv. Det är ju stört med kroppsidealet som finns. Men det är ungefär lika stört som att det är ideal att dricka alkohol. Så ikväll blir jag upprörd på samhället, men har för tillfället inte ork att uppmärksamma det mer än såhär. En vacker dag ska jag stå på barrikaderna, jag, kvinna, med mitt hull och min alkoholfria drink. Då, sannerligen!

Nähä, om man sover på tåget, får man va uppe en stund till då?

Idag har jag förresten fått massage. Änglamassage, med aromaterapi lite inslaget sådär. Av kvinnan som öppnat vägg i vägg med mitt kontor. Hon kände tydligen av energin av mig och blandade ihop en personlig olja. Så, får hoppas att den är lugnande och uppiggande och allt vad den skulle va.

Kommentarer
Postat av: raukan

Kalender for the win!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback