Oh, we're half way there

Idag är det bara typ 11 minus. Nästan varmt ju. Men jag kör på underställ idag också, för säkerhets skull. Måste ju också vänja mig vid det inför Storvallen i början av februari.

Inatt är det hockey! Junior-VM-final. Lite otajmat med den tiden bara, men man får väl beakta att den spelas i Kanada...

Jag gjorde just slut på den enliters sojaflaska som funnits i mitt liv sen Jiingi. Och den skulle gå ut 22/1 2009. Tänk sån tajming. Då kan man alltså räkna ut att vi gör slut på 1 l soja på 1½ år. Är detta normalkonsumtion? Eller mindre? Eller mer? Förresten, vi har ju haft några små flaskor under tiden, som fanns innan den stora kom hem. Och lyxsojan, den lagrade, som bara används ibland. Så säg en liter om året. Rimligt? Tänk vad man kan fundera när man är uttråkad...

Sojan tog slut i köttgryta, för övrigt.

Jag har klarat en låt på expert på Guitar Hero! Bara tre stjärnor, men ändå! Livin' on a prayer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

expert är respekt!

2009-01-05 @ 21:08:40
Postat av: J

tänk att den skulle gå ut på min födelsedag... ;)

Postat av: J

VA!? Du skojar! Fyller du år då!? Hur gammal blir du? 15? Får köra moppe? Moahahaha

2009-01-05 @ 23:35:14
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: J

HAHAHA.

2009-01-06 @ 18:00:35
URL: http://jojojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback