Jag vill ha blommig falukorv till lunch, mamma

Men det blev sushi. Och till kvällen blir det köttfärslimpa som står i ugnen nu. Köttfärslimpan är pimpad med purjo, vitlök, tomat och bacon. Och så blir det potatis till. Och gott luktar det. Kanske kan va så att jag är lite hungrig, och därför blir detta något av ett matinlägg.

Det blir också något av ett tv-inlägg, På spåret om fem minuter! Woho! Då är det lagom att maten är klar vid en musikfråga som alltid är tråkiga. Annars är det typ bäst. Ikväll är det Filip&Fredrik, vilket är jäkligt tur för att väga upp för hon den där världens mest irriterande människa.

Nu talkshow ikväll också, intressanta gäster där.

Åååh, nu har det börjat!

Kommentarer
Postat av: Annie

Trevligt att de åkte till Västerås :D

2009-01-16 @ 22:26:24
Postat av: J

Eller hur! Jag var duktig och tog det på åttan.. ;)

Postat av: Linn

Jag åt också sushi idag! Köpte med mig från Växjö för att jag var så sugen - sushiabstinens :)

2009-01-19 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback