I'm a creap, I'm a weirdo

Igår jobbade jag i Linköping på dagen. På kvällen åkte jag dock inte hem, nej, jag åkte till Jönköping och överraskade Systra mi som fyllde 18! Hon blev lite lätt förvånad när jag ringde, kan man säga. Trevligt var det i alla fall, vi åkte till Huskvarna och hon fick öppna paket och så tittade vi på Time out-dvd:n och sådär. Var också uppe och hälsade på Bogrens en sväng, det var mycket trevligt.

Nu bokar vi biljetter till Toronto! Åååh, kul! Vi är borta 13:e till 26:e april, så jag är dock inte i Sverige över min födelsedag. Men, det får det va värt. Jag får bli firad när jag kommer hem eller innan vi åker (Om det nu är nån som får för sig att fira mig, vill säga). Vi hade ju tänkt åka via Landvetter, men nu blir det inte så, så vi får åka till Reftele nånstans där i närheten istället.

36 poäng på På spåret idag. Det får vi va nöjda med!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag han följa din blogg med bloglovin om du följer min ? :)

Postat av: Emelie

OOOOOH WHAT THE HELL AM I DOING HEEEEER!?



Var vad jag tänkte skriva igår iaf när jag var hög på Radiohead, men det stämmer iofs för idag med så det funkar nu också ;)

2009-01-24 @ 19:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback