I don't care if monday's blue

Problemet med lite söndriga jeans är ju att de går mer och mer sönder för varje rörelse man gör. Kan inte ens sätta sig i soffan förrän det knakar. Uschochfy.

Det är handboll. Svenskarna har inte börjat så bra, men de har i alla fall kämpat upp sig lite såhär i andra. Bra bra.

Jag glömde ju igår att jag blivit  med Spotify. Det är en så fantastiskt bra uppfinning! Men inga invites har jag.

Roligt att jobba hemsidor!

Min Snygging gjorde kaffedrink med glass och choklad till mig. Oj vad gott det var!

Det känns lite som söndag idag. Som att man inte får sova ut imorrn även om jag vet att det är så. Mycket märkligt!
8150-515_PROM1.jpg
En sån här fick Systra mi, bland annat!


Kommentarer
Postat av: J

ja det fick hon, minsann! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback