Goodnight, sweetheart, well it's time to go

Imorrn bär det av till huvudstaden för ALH, avdelningsledarhelg. Mycket trevligt ska det bli. Roverträff på fredagen, intressanta föreläsningar på lördagen, och så ska jag och mina kära kollegor Mr J och Sändra K hålla i ett pass på söndagen. Och givetvis träffa massa roliga människor och jobba lite annat också under helgen.

Det går aldrig så bra, det där med att tänka att  man ska gå och lägga sig tidigt. Eller ja, det är ju inte jättesent nu, men ändå. Klockan är ju inte tio direkt...

På söndag går första av de nya Beck-filmerna på tv. Har inte sett dem, och börjar bli lätt trött på Pojken i glaskulan, Mannen med ikonerna och de andra tidigare filmerna.

Näe, får nog bli kvällens avsnitt av Navy CIS från sängen. Och just när jag skrivit detta ser jag att det inte börjar förrän fem i ett inatt. Uschdå. Då får jag sova istället antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback