Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Två dagar i Stockholm i rad nu. Igår, mycket kansli och sen möte med några SSF:are om Äventyret som vi ska göra till sommaren. Idag, mindre kansli, lunch på stan och Kungsan-möte om Valborg. Det kommer gå så bra!

Nu börjar det bli kallt igen. Nice.

Top Model 11. Jag gillar verkligen det programmet, av nån underlig anledning.

En förkylningsblåsa i svalget. Eller afte, som jag lärt mig att det heter. Det finns ju inte så mycket att göra åt det, dock, inga botemedel. Bara smärtlindring. Ingen som vet varför man får det heller. Spelar väl mindre roll, förvisso, men ont gör det.

VIK leder över Leksand. Bra där.

Nu är det Winnerbäck på tv, ska bli lite trevligt. Jag ska nog även plocka upp Breaking Dawn, som jag inte har så mycket kvar av. Han var ju snygg innan, Lasse. Nu ser han bara sluskig ut. Förfall, illa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får också afte ibland. Det finns en kräm man kan köpa (apoteket tror jag) som jag tycker brukar funka för att få bort lite av det onda.

Kram!

2009-01-14 @ 22:01:18
Postat av: Sandra K

Jag missade det däe programmet. One tree hill is the shit just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback