All creatures great and small

Åhå! Idag har jag jobbat. Lite i alla fall. Carim var här och vi åt och drack kaffe och jobbade och pratade. Skönt att va back in buisness. Dock lite bitter över att jag missade tårtfikat på Bohusvägen, men jag överlever väl det också.

Nu är det skidskytte på tv. Höglund skjuter väl bra men vad hjälper det när hon inte kan åka skidor!?

Imorrn blir det the office. Knyta ihop lite trådar ifrån i höstas och sen se och planera framåt. Nice.

Veronica Mars är rätt bra. Varför började jag aldrig följa det?

Det snöade på massa ställen i landet igår, men inte här minsann. Bittert. Nu är det i alla fall kallt igen, ta i trä, jag är så lycklig så länge vintern håller i sig! Även om -19 var i kallaste laget...

På tisdag är det Tjugondag Knut. Då behöver jag alltså inte plocka undan tomtarna förrän då om jag inte vill.

Sändra, jag förstår hur du menar med äventyret. Men du får se det som att du tar en liten bit i taget!

Nähä, min dagliga dos Guitar Hero kanske?

Imorrn är det dags för årets första övning med Voces! Woho!

Osammanhängande inlägg, hallå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

AND LOOK AT ME AND SMIIIILE!!!!!!

2009-01-07 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback