When the moon hits your eye like a big pizza pie

Att stiga upp vid kvart över sju på en lördag för att jobba är jobbigt, även om jobbet i sig är kul. Var sjukt trött, men det glömde jag bort när vi väl kom igång. Sen kom jag på det igen lagom tills jag åkte hem...

Ikväll är det Melodifestivalen igen. Jag ser inte riktigt fram emot den som mot de andra deltävlingarna när jag har haft några favoriter att se fram emot. Men det kan ju alltid bli intressant ändå.

Jag är inte riktigt med på noterna idag, även om jag sovit en liten sväng på eftermiddagen så är jag trött och rastlös på samma gång. Märkligt det där!

Jag gjorde bort mig innan. Råkade ringa till Mio och beställa pizza. Problemet är att det ligger där vi bodde innan. Så när Snyggingen kom bort till Maistro, pizzerian där vi bor nu, fanns det ingen pizza att hämta... Bra där, Josefine! Pizzasnubben på Mio blev inte så glad när jag ringde och sa det, men men. Tur att han inte vet vem jag är... Nu har jag i alla fall tagit bort det numret från mobilen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, pizzagrejen var kul :)

Det känns som att du är en sån som aldrig gör bort sig, men skönt att veta att du är mänsklig ;)

2009-03-11 @ 11:02:20
Postat av: Anna

Det var f.ö. jag som sa det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback