Friday, I'm in love

Skavlan är roligt. Frågade djurgårdens hockeyfans om vad fanatism var. Så himla roligt hur engagerade de var i hockeyn samtidigt som de pratade om att fanatism handlade om religion och politik och bara en enda på slutet sa "att segra eller dö", även om jag hellre skulle dö än att hålla på djurgården...

Idag åkte jag inte hemifrån förrän strax innan åtta. Men i gengäld var jag inte hemma förrän vid halv åtta ikväll... Från och med imorrn eftermiddag ska jag vara ledig. Woho!

Och på söndag ska jag vara alldeles ledig hela dagen och titta Vasaloppet!

Funderar på om jag ska ta ut några av morgondagens komptimmar på måndag och få sovmorgon också. Sovmorgon is the shit.

Idag träffade jag min Towe! Det är alldeles för länge mellan gångerna, men ack så trevligt vi har när vi ses. Vi åt indiskt och gick på Beyond Retro och traskade lite och satt och drack kaffe mitt emot Mulberry-butiken på Birger Jarlsgatan. Det var lite jobbgt, men det får man ta. Också jobbigt med rea i Peak-butiken, men jag vågade inte gå in...

Nä, jag vill sova snart. Så snart min Snygging kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback