We're half way there

Nu är det söndag även i Reftele. Jag kom välbehållen fram bara fem minuter sen, och möttes av Mamma och Bea. Åt riktig kebab med riktig kebabsås innan jag hängde med familjen. Sen blev det Gislaved en sväng, och det är svårt att hålla sig för skratt när man lyssnar till logiken hos ett gäng fulla killar... Saken är ju den att de är lika roliga när de är nyktra, men det är väl inte samma sak antar jag.

Dagen idag har spenderats hos Farmor och Anders, trevligt att fika med dem igen.

Jag hänger ju inte med i skvallret på hemmaplan märker jag!

Det är snö här också!

Snart blir det våfflor med Mormor. Det ska bli så gott så. Våfflor är bättre än semlor helt klart!

Återigen sker det spännande saker på skidskytte-vm. Nu "fuskar" folk utan att bli diskade, nej, man hittar på en regel om tidstillägg istället. Mycket märkligt. Nåväl, ett guld på damsidan blev det! Börjar ju betydligt bättre än alpina vm i alla fall, där vi fick en femteplats som bäst... Pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är utmanad i min blogg! =)



våfflor framför semlor? nej du... Puss!

Postat av: Linn

Kul att du ska göra solvarg - kommer bli en toppenkurs :) Peppade en tjej i Horn att söka till sommaren så vi får se!

Ha en fin helg!

Kram

2009-02-19 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback