Everytime we meet, the picture is complete

Min helg har varit mycket bra! Fredagens roverträff innehöll många spännande idéer och tankar om årets och nästa års verksamhet. Tänk så bra att aktiviteterna inte tar typ slut efter seniorålder! Sen var det samtal och bildtittande till tjugo i tre på natten, så går det när man inte träffar folk så ofta!

På lördagens förmiddag hade vi gemensam genomgång av strukturutredningen. Oj oj oj. Vad den är....intressant. Är väl det mest positiva man kan säga. Men nu ska jag inte fastna i långdragna utläggningar om den.
Eftermiddagen ägnades åt valbara pass. Det jag gick på höll Gustav i, material från Alla olika alla lika, och lite härskartekniker sådär på slutet. Intressant!
Senare spelade jag och Bloggläserskan kägelboll, alltså typ bowling fast utomhus och utan fancy detaljer. Mycket intressant sysselsättning.
Kvällen ägnades åt lite jobbande och lite Singstar och lite sjungande vid pianot.

Idag började schemat med att jag och mina kära kollegor höll i ett pass, det gick jättebra! Vi hade en skön grupp som var nytänkande och fick dem att fundera i banor de inte tänkt i förut, och de sa efteråt både till oss och till andra att det var ett bra pass. Så vi får lita på det.

Största behållningen av helgen är trots allt alla underbara människor som finns i den här rörelsen. Oj vilken energi de ger! Så många som jag tycker om och önskar att året hade fler helger så man kunde träffas oftare. Men man får va glad för det här, nästa gång jag träffar alla är väl typ FM. Men men.

Nu tittar jag Beck. Åh, vad jag tycker om!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad betyder denna del av mening? Det jag gick på kom höll Gustav i

2009-02-02 @ 18:28:31
Postat av: J

Haha, jag ändrade visst lite i meningen utan att ändra klart...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback