Än så sova björk och ljung, ros och hyacinter

Klockan på 05.15 igår och 05.10 idag, det är ingen höjdare. Speciellt inte när man kommit hem mellan fem och halv sex båda dagarna också... Jag och Carim har jobbat intensivt, och idag fick vi också hjälp av Katja, volontären från Örebro. Det gick bra, men jag är nu mycket trött.

Imorrn blir det valborgsmöte. Men först ska jag vara en räddande ängel åt Mr J, där jag lämnar hans dator på service. Så snäll är jag, att jag åker tidigare. Då blir Mikael glad också, när kostnaderna dras ner... haha.

Och på lördag blir det prova på-dag i Hallstahammar. Hoppas att det kommer några barn!

Jag kom hem idag, med dyngsura fötter och alldeles slut. Då jobbade jag lite till, sen sov jag en knapp timme. Snart får man sova igen!!

Gott med seger idag! Skönt att Frölunda ligger trea och Luleå femma. För då kommer Frölunda få välja trea och få chansen att ta några andra. För med siffrorna den här säsongen vill jag inte att de två lagen ska behöva mötas alls i slutspel... Men det är ju en match kvar, så så länge indianlaget vinner så håller ju sig placeringarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey, jag hoppas inte att du glömt bort mig imorgon ;)

2009-02-26 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback