This is the world we live in

Jag har ju fullt upp hela tiden, så när jag har ett par minuter över är det enklare att twittra än att blogga... Men, nu ska jag försöka få ihop nåt. I början av veckan var jag och lyssnade på Paolo Roberto, och fick en bok signerad. Till Josefine från Pungbrallan. Yeah. Sen åkte vi tåg till Nässjö ihop och satt och chitchattade lite. Så nu är vi ju typ bästisar i hela världen. Eller nåt...

Syjunta när jag kom tillbaka i tisdags. Det var så mysigt så! Hemma hos Syfia, passande nog! Vi åt soppa och godis och kakor och milkshake, det sistnämnda min specialitet.

Onsdag ett besök i Stockholm, frukostmöte, kanslimöte, valborgsmöte och aktivitetsgruppsmöte. Oj vad viktigt det låter. Men skenet kan bedra...

Igår, började med att lämna blod. Eller ja, försökte lämna blod. Blev stucken och blodet började rinna, men tydligen inte tillräckligt snabbt, kom sköterskan fram till efter några minuter när hon hållt på att justera nålen inne i min arm. Så nu ska jag bli kallad om typ två veckor igen. Tur att jag fick ta en present som vanligt i alla fall. Så nu blir det två Iittala-ljusstakar. Sen kom Carim och hälsade på, och vi var väldigt effektiva. Skönt! På kvällen var det kör, vi övade först lite med Voces, innan vi gick över till domkyrkan och övade rörelser till JCS. Det kommer bli coolt!

Idag jobbar jag hemifrån, medlemsregistret vill inte vara på min sida tyvärr. Hoppas det fixar sig över natten!

Ikväll är det final i På spåret. Ska bli riktigt nice! Tänkte följt med Snyggingen på hockey men det får bli en annan gång.

Imorrn-söndag, körläger utanför Norberg. Kommer bli sjukt kul! Dessutom både EMD och BWO i Melodifestivalen. Kan ju inte bli annat än succé, speciellt med tanke på hur trist den var i lördags.

Just det ja, Linn hintade ju lite i förra inlägget, tack! Jag ska göra Solvarg i sommar, en patrulledarkurs uppe på Kungshol, utanför Rättvik. Så himla kul ska det bli!

Fanny, googla Skullcandy Hesh Pink, så hittar du dem nog. Jag köpte dem i en radiobutik.


Kommentarer
Postat av: Evelina

svar: Nejdå, menar inget annat än grahamsbullar i ugnen i köket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback