So sick of being tired and oh so tired of being sick

Den här dagen har både varit arbetande och vilsam. Jag började dagen med ett besök i Eskilstuna där jag och Tove gav oss på åk 6 och försökte locka in dem till scouterna. Hoppas det dyker upp ett gäng på torsdag!

Sen åkte jag  hem, vilade, tvättade och sov en stund... Och snart antar jag att jag måste börja packa, ska ju på konsulentsamling imorrn. Storlien, here we come! Först jobb på Essingen och WSJ2011-träff. Och sen nattåg norrut. We like!

Jag måste hitta tid att hålla mig uppdaterad på alpina vm nu också, kan ju bli svårt med tanke på att mottagningen i Storvallen inte är den bästa...

Fortfarande trött... Börjar jag bli gammal?

Jag har kvälls- och morgonontihalsen. Inte bra, inte. Får införskaffa fler halstabletter innan tåget går imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback