Strike a pose, there's nothing to it

Jag tänker leka modebloggare idag. För till mina kära vänner filmvetarnas (Speciellt Emelie och T) stora förskräckelse och förfäran har jag en större balklänningsfetsch än filmfetisch en Oscars-kväll. Så, mina vinnare får bli Natalie Portman och Sarah Jessica Parker, även om den senare kunde haft en lite annan skärning över bysten så den inte såg ut att hålla på att exponeras helt...




Jag förstår dock inte all hysteri över Anne Hathaways klänning, tycker bara den ser blek och halvt genomskinlig ut...


Och ja, jag är till och med så extrem att jag letade efter bilderna hos Ebba von Sydow, som förvisso var en av de första bloggar jag började följa, men så är inte fallet längre riktigt.

Aah, en klänning jag missade inatt som jag såg nu! Mycket fin, Marion Cotillard.
Marion Cotillard Dress at Oscar 2009

Kommentarer
Postat av: T

oj, tjena... okej att jag också gillar klänningarna va...

men ett helt blogginlägg om oscarsgalan och ingen kommentar om filmerna. J, skärpning!

du kan ju åtminstone nämna lite sådär i förbifarten att sean penn var mycket värd sin statyett! ;)

2009-02-23 @ 18:22:29
Postat av: Anna

Film är överskattat :) Här förbereder vi oss för schlagerglitterklänningskväll! Den där sista svarta vill jag ha, fast med röda detaljer där det är blått!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback