Storvallen

Spenderar några dagar i våra fjällstugor strax utanför Storlien. Riktigt fint här, typ två meter snö enligt Mr J! Så högt att vi slår i elledningarna och snövargarna tar oss om vi går ut... Typ.

Idag har vi jobbat och ätit och tagit en tupplur och fått info om stugorna, imorrn blir det ännu mer jobb och lite fritid med skidor och sådär. Riktigt nice!

Nattåg upp, vi (Elin M) lyckades inte vrida på värmen förrän på morgonen, så några av oss låg och frös halva natten.

Funderar på att gå och lägga mig och läsa eller sådär, några sover redan och andra hantverkar. Men jag är inte så inne på det just för tillfället... Måste ju orka upp och hålla igång hela dagen imorrn!

Igår var jag på jamboreeinformation, det var skoj. Kommer bli så sjukt kul det där, får bara fundera över hur jag skulle kunna delta på bästa sätt...

Kommentarer
Postat av: Kapten Isak

Jamboree? :S

2009-02-05 @ 11:24:12
Postat av: Annie

Vi här nere i södern har också snö och ikväll ska jag med åka skidor! Nästan lika bra som Storvallen :p

Postat av: Isse

Fuck! Vad spelar du för roll i det? Är du hostess? :D

2009-02-07 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback