She's a killer queen

Massa händelser den 24:e februari. Bokrean började idag. Jag var en sväng på båda Akademiebokhandlarna idag, och en sväng på Åhléns, men det var alldeles för mycket folk och jag hade för lågt blodsocker, så jag pallade ingen längre stund utan får ta mig en titt senare.

Fettisdagen, sista och för min del enda dagen för semla. Jag har inte ätit någon i år, men tänkte mig äta en idag. Utan mandelmassa givetvis, som ju är äckligt.

Kalla gick just omkull för andra gången i sprintsemifinalen, dumt av henne tycker jag. VM-sprint idag alltså, det är spännande. Hoppas på nån medalj i alla fall.

Och så dagens största händelse för en monarkist som jag, förlovning för Victoria! Då blir det bröllop nästa år... Gött!

Förresten, Sean Penn var mycket värd sin statyett...

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt inlindat min kära J!

se, du är fortfarande min J... får nog ändra lite på mitt senaste inlägg tror jag... hur tänkte jag egentligen?!

2009-02-24 @ 16:17:18
Postat av: Elin

Hurra för bröllop!! Kungligt bröllop :D

Postat av: Anonym

Håller med dig om nästan allt där. Förutom vad gäller bokrean då det var toklugnt i Västervik sånär som på mammor som envisas med att ha barnvagnen med sig mellan boktravarna - please!



För oss som inte gillar mandelmassa rekommenderas starkt en med choklad. Har bakat sådana idag till årsmötet ikväll :)

2009-02-26 @ 16:54:38
Postat av: Linn

Håller med dig om nästan allt där. Förutom vad gäller bokrean då det var toklugnt i Västervik sånär som på mammor som envisas med att ha barnvagnen med sig mellan boktravarna - please!



För oss som inte gillar mandelmassa rekommenderas starkt en med choklad. Har bakat sådana idag till årsmötet ikväll :)

2009-02-26 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback