Happy birthday, dear cousin

Fortsatt på ämnet födelsedagar, för att inte gräva ner mig i sentimentaliteten. Min kära kusin Ellan fyller år idag, 35. Kanske ett tecken på att jag börjar bli gammal när kusinerna börjar bli det..? Ringde, och fick prata med henne och världens sötaste kusinbarn, Viktor, jag är döpt till Os, med logiken hos en tvåochetthalvtåring.

Tre dagars skolrekrytering avslutades idag, och det kom 14 nya till scouterna i Hallstahammar. Hoppas dessutom det kommer ännu fler nya till prova på-dagen.

Idiotryssar som dopar sig. Ara fick viss rätt med sig och videogranskning införs. David har vunnit striden mot Goliat, men inte kriget än så länge...

Imorrn blir det Sthlm för möte med en skola om fritidsscouting och friluftsdag. Tänk så bra. Sen blir det även kontorsjobb som måste klaras av snarast.

Blir det månne en Smålandstripp i helgen? Och Gbg den 7 mars? Vi får se vi får se!

Nu blir det Heroes med Snyggingen, de två avsnitt vi inte sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback