Ge av dig själv

Skidskytte-VM är ett skämt, om man ser till snön och vädret. Och även det faktum att det är massa ryskor som går bra för tillfället. Vill de visa världen att de kan åka snabbt även utan doping, eller är de lika mycket idioter som sina landsmän?

Idag ska jag åka till Reftele. Tåget går vid halv tolv, så än har jag lite tid på mig. Har ju jobbat tidigt hela veckan, så då kunde jag tydligen inte sova så länge idag heller... Märkligt hur snabbt kroppen vänjer sig.

Har redan packat ihop min dator, så lånar Snyggingens. Han sussar fortfarande, som han vet att man ska göra när det är helg. Det är jag som har missupfattat det där...

Nå, vad ska jag göra ikväll då (läs: var ska jag titta på Melodifestivalen ikväll då?)

Synd att F&F inte gick vidare i På spåret igår. Det var en svår omgång, men givetvis vann vi här hemma i tv-soffan. Jag och Snyggingen borde ställa upp, vi krossar allt motstånd!

Kommentarer
Postat av: J

TACK jossa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback