But I'm a million different people

Denna morgon kantas av bitterhet. Är det månne Den bittre bibliotekarien som har smittats?

Ikväll är det till exempel julbord för anställda inom IOGT-NTO-Rörelsen, en begivenhet som jag deltagit i med liv och lust de senaste tre åren. Har hört ryktas att tidigare år har även tjänstlediga bjudits in, men inte i år alltså. Jag saknar konsulentsamlingarna, det var nästan det bästa med jobbandet. Men jag skall försöka komma över min bitterhet här och önska mina vänner och kollegor en trevlig kväll!

Även bitterhet för att jag fick mail om att biljetterna till nästa års uppsättning av Jesus Christ Superstar i Västerås Domkyrka släpps på måndag. Även där deltog jag förra gången, något av det roligaste jag gjort av alla år jag sjungit i kör. Men, det går nog inte att få ihop det rent praktiskt med att vara med i nästa uppsättning också... Så jag får åka dit och sitta i publiken och irritera omgivningen med att sjunga med i alla sånger. Yay!

Och så har vi informationssökningsuppgiften att ta tag i. Lika bra att börja.

Dagens djur får nog komma lite senare, när jag funderat ut vilket jag skall ta.

Kommentarer
Postat av: J

Det var faktiskt i år du deltog i JCS! ;)

Postat av: Jossa

Okej då, ändrat. ;)

2009-12-09 @ 12:37:06
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ta myggan, den är irriterande!

2009-12-09 @ 17:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback