If I ruled the world

Sitter här och hostar när regnet öser ner utanför fönstret. Det är rätt trevligt, om man bortser från förkylningsdelen då.

Helgen innebar min första festival, och det var min typ av festival. Lite tonårsfylla och trevligt med hotell, saknade bara lite fler artister i min smak. Det var förvisso spännande att få lite utbildning i sån där musik, Emelie är en bra lärare. Nas, Robyn, Teddybears och Timo var bäst, Band of Horses positiv överraskning. Och jag fick ju se Dr Alban!

Söndagen spenderades bland annat på nya Gamla Ullevi med Blåvitt-Helsingborg. Bra första halvlek, dålig andra. Men det var en trevlig söndagssysselsättning i alla fall!

Sen kom jag hem, och förkylningen jag försökt ignorera under helgen bröt ut lite till, med feber och sådär. Men jag överlever.

Jag lyckades i alla fall sätta 9.58 innan loppet börjat igår, Bolt är ju cool!

Kommentarer
Postat av: Annie

Va det du som skrev en bloggkommentar om dina favoriter på spotify?

Isf har jag hunnit lyssna lite :) Väldigt likt min musiksmak så det är nice :D

- Annie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback