Och vi åkte långt bort

Sitter här i fåtöljen och kollar friidrott, det är helt okej. Snart är det stavhoppsfinal och stafetter. Nice!

Har precis kommit tillbaka efter en tur med Bea. Det märks att vi inte går så ofta, hon testar gränserna varje gång. Jag är inte riktigt en del av flocken...

Dagen började alldeles för tidigt med en tur på auktion. Skulle spana in ett par cyklar, men de var inte i nåt gott skick, så det blev inga.

Sen lagade jag mat, fläskkotletter med champinjonsås och potatis, det blev bra. Till och med den kräsne Storebror var nöjd.

Har även hunnit med en sväng till Gislaved och tittat fotboll. Domaren blåste för ingenting, det var spännande.

Jag har sovit alldeles för lite inatt, så därför är jag jättetrött nu. Det funderades ju på Värnamo och efterfest för att vänta in Malin som kommer hem inatt! Men det är inte säkert jag orkar med nu.

Kommentarer
Postat av: J

Dags för en uppdatering snart, måhända?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback