Jag var ung och dum

För tillfället är jag lite lätt besatt av Sommaren du fick med Helén Sjöholm. Och för en gångs skull är det mer melodin än texten jag fallit för... Eller tänk att ha en röst som henne!

Ligger i min säng i Borås, ska sova första natten i den. Har inte riktigt packat upp allting, men det är ju därför jag är här ett par dagar. Måste köpa en förlängningssladd och en lång antennsladd bland annat, så jag kan kolla mer Friidrotts-VM. Samt ta hit en del av mina kökssaker, här fanns ingenting sånt alls. Så de här dagarna blir det nog mest kall mat ur mitt Light my fire. Tack Dammis för det tipset!

Har också träffat en annan tjej i lägenheten, Hanna. Hon var trevlig, och vi har helt samma syn på vad som måste fixas till de allmäna ytorna. Får väl försöka sätta oss ner alla som bor här och prata lite om sånt.

Hittade sladdarna till skrivaren som varit borta hela sommaren. De satt i eluttaget i mitt rum i Reftele, bara inte ikopplade i skrivaren... Men jag är knappt förvirrad!

På lördag kommer Malin hem från Turkiet, så ska försöka träffa henne när jag är hemma över helgen. Annars får det bli en annan dag, det brukar ju va massa folk som flockas när hon dyker upp mellan resorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback