Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen

Nu har jag klarat av resan till London. Orkar dock inte skriva om allt jag gjorde, vill man veta det kan man hitta en sammanfattning hos Systra mi.

Igår var jag på speedway för första gången i mitt liv, kollade Lejonen. Det var kul, kommer försöka gå snart igen hade jag tänkt.

Idag har jag och Dammis varit i Fållinge och hälsat på Malin och Elsa, och efter ett tag kom Mattias hem också. Vi fick kladdkaka, och satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi kom dit vid tre och åkte hem vid halv nio eller så, det var mycket trevligt! Och Elsa är givetvis världens sötaste bebis! Uppkallad efter min Mormor är hon ju också... Skönt att det fina tallrikssetet med motiv från Tomtebobarnen gick hem hos unga fröken! Och hos mor och far också för den delen.

Imorrn drar jag till Göteborg. Jag ska hälsa på Towe och hämta ut biljetterna till Way out west, som jag och Emelie ska på i helgen! Woho! Till största delen ska jag vara sällskapsdam, i alla fall under fredagen. Och ack så trevligt det ska bli!

Framåt nästa vecka flyttar jag till Borås. Trodde jag skulle börjat veckan med HV-Frölunda i Värnamo, men biljetterna var tyvärr slut. Bittert. Men, nu har jag ju inte jättelångt till Scandinavium, så det får nog bli lite matcher i vinter.

Kanske börjar bli dags att packa nu?

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart det är viktigare att skriva om hur det var hos oss ;-)

Nu sover Elsa gott och jag ska strax kolla mördare okänd. Kram och sov gott

2009-08-12 @ 21:57:59
Postat av: Annie

Jag ska genast ta mig en titt (hörning) på din lista!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback