Hjärter Dam vänder blad för en ny eskapad

Imorrn blir det London! Wohooo! Sjukt kul, gillar den staden starkt.

Igår flyttades mina saker till Borås. Eller inte allt, har kläder och sådär kvar här hemma. Men så småningom ska de också förflyttas dit. Tänkte att jag skulle va där några dagar veckan innan jag börjar och plocka lite och sådär. Nu står allt typ mitt på golvet i IKEA-kassar. Och det var sjukt vad tung min säng var... Men upp kom den, tack vare mig och Pappa.

Nu kollar jag gårdagens Allsång på webben. Ett bra program, det ska va Lasse som gör det!

Nähä, sova snart kanske. Åker ju trots allt halv sju imorrn...

Kommentarer
Postat av: J

som du nästan uttryckte dig; sova är överflödigt! ;) Och jag hjälpte minsann också till med sängen; jag bar madrassen! ;)

Postat av: J

Näh, möjligtvis bar du BÄDDmadrassen!

2009-08-05 @ 23:33:53
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Linn

Hoppas du får kul i London, jag är lite avis :) Läste idag att engelska klädbutiken Next öppnar i Sverige till hösten, lite intressant info sådär ;)

2009-08-06 @ 22:02:01
URL: http://linnkarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback