Visa honom vad vi kan

Det var mycket trevligt i Hallstahammar i helgen. Jag, Lina, Björn, Anna, Robert, Sigge, Janken och Helen planerade Solvarg. Och ibland joinade AnSo och Ulrika oss också, för mat och annat skoj. Känns kul att va med i teamet och tror givetvis att det kommer bli världens bästa kurs. Jag är ansvarig för Uttern! Woho! Min gamla patrull... Nio år sen i år förvisso, och då är jag ändå ynglingen i gänget.

Såg Kenny Begins igår också! Mycket rolig!

Och efter det åkte vi till Janken och Helen och badade badtunna under stjärnhimlen. Varmt och skönt, och till slut klev vi ur tunnan för att det blev för varmt vatten, tror det låg på runt 46 grader när vi gick in för en omgång TP. Som jag och Anna vann. Woho! 

Haha, Mamma, det var väl snarare så att det hade behövt torkas innan också, men då hann jag ju inte riktigt.


Kommentarer
Postat av: J

Järven, ska det va!

Postat av: Märta

Uttern is the shit!

2009-04-05 @ 20:59:15
Postat av: Linn

Låter som en riktigt härlig helg! Själv var jag Mården :)

2009-04-06 @ 10:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback