Josephine is not your kind

Snyggingen spelade en av Mando Diaos skivor innan, Ode to Ochrasy. Den är bra! Spåret Josehphine är lite spännande, men mycket bra. Sättet namnen stavas är nog den minsta skillnaden mellan oss. För er med Spotify finns den här: http://open.spotify.com/track/5HSyjQdNWsqBiHymkZtn8h

Annars har jag varit hos SyFia idag. Henne kommer jag länka till när hennes hemsida är klar, så kan hon sy jättefina kläder till alla som läser min blogg sen!

Nu tittar jag på en dokumentärer om tjejer som är beroende av bröstförstoringar. Jag kan inte slita mig, det är mycket märkligt! Men jag stör mig på att det bara är dåliga självförtroenden som gör att folk opereras, ooch det borde ju finnas billigare sätt att bli lycklig...


Kommentarer
Postat av: Syfia

Tack!

2009-04-10 @ 21:46:26
Postat av: J

Så lite så! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback