When I was young, it seemed that life was so wonderful

Det är märkligt hur mycket energi som finns i solen. Som gör att man fyller på på dagarna och gör att man är pigg på kvällen...

Imorrn ska jag på utflykt med mina altar, SyFia och Emelie. Vi ska till Ängsö och trotsa vädret, det ska tydligen bli regn. Men vi är inga veklingar, vi! Picnic blir det, och jag ska snart gå och göra i ordning sakerna inför trippen.

Ska hinna med att jobba imorrn också, sista dagen innan påsk och resa! Börjar pirra i magen nu...

På fredag ska jag till Örebro på fotboll. Men jag håller ju på Elfsborg där. Ska bli riktigt trevligt!

Tihi. Ojdå, Hv.

Heroes ikväll igen!

...Hur blir det till hösten? Det är mycket svårt att veta det! Kan inte bara utbildningarna ligga på normala platser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback