Toronto

Nu ar vi framme i den forsta staden. Flygresan gick bra och jag hann med tva filmer, Australia och P.S I love you. Bra! I Sverige och ovriga Europa ar man ju inte sa van vid att tullen ar sarskilt nitisk. Det var de daremot har. Massa olika kontroller med tusen fragor pa varje. Var vi skulle bo, gora har och vem vi skulle halsa pa. Vid immigration desken slog de dessutom pa Carro i datorn for att se att vi inte ljog... Som om vi skulle ha sa mycket att vinna pa att ta oss in i landet av illegala skal? Jaja, vi kom ju in i alla fall.

 Framme i stan gick vi till det hostel vi hade bokat. Dar sa kvinnan i kassan att vi hon skulle ha skickat ett mail till  mig for ett par veckor sen dar hon avbokade var reservation. Dock har jag inte fatt nat sant mail, sa det var bara att gilla laget. En natt mindre i Toronto, pa annat hostel, en natt mer i Kingston.

Idag har vi varit uppe i CN Tower, hogt! Har ocksa varit i Hockey Hall of Fame. Mycket trevligt, dar spenderade vi nagra timmar!

Nu maste jag ga! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att ni får en toppenresa!!! Tänker på er :)

Puss

Postat av: J

Varför ska era resor alltid börja så jobbigt?

Hockey Hall of Fame lät ju trevligt iaf! =)

2009-04-15 @ 11:09:08
URL: http://jojojojo.blogg.sse
Postat av: Anonym

Pengar är på väg,tack.

Ha en härlig resa...håller med lillasyster.

2009-04-15 @ 19:55:22
Postat av: Lina

pengar på väg,tack!

Håller med lillasyster...

2009-04-15 @ 19:57:37
Postat av: Mamma

Låter kul med Hall of Fame! Det bukar ju strula i början och bli bättre sedan.



2009-04-15 @ 21:57:10
Postat av: Sandra K

När vi mellanlandade i usa på väg till mexico så stoppade frukthunden oss, blev ni också utsatta för det? Eller var det kanske någon annan mystisk hund som stoppade er? nöt, kött, knarkhunden? hehe LYCKLIG resa Josefine, jag är fett-avundsjuk! men jag kommer... kanske.. snart.. till USA! :P

2009-04-16 @ 10:09:59
URL: http://klokers.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback