So they'll still talk about us when we've died

Ja just det ja, jag glömde ju berätta att jag fick min födelsedagspresent från föräldrarna igår. En alldeles egen Skeppshult-stekgryta! Så nu kan jag höja mina järnvärden genom att äta mat tillagad i den. Woho, tack så mycket! En bok fick jag också, Exit Kalahari. Signerad, vilket ökar min samling signerade böcker med 25%. (Snart kommer en till, Skynda att älska av Alex Schulman.)

Nu har Mamma gått och jag har jobbat och svabbat golv. Duktig känner jag mig.

Recension i tidningen idag. Bland annat står det: "Jag brukar inte gilla applåder i kyrkan men efter denna föreställning och efter denna enorma kraftsamling, är de stående ovationerna berättigade." Vi är bäst helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis och grattis igen :) Hoppas ni får en trevlig planeringshelg och att andra föreställningen går lika bra som första!

2009-04-03 @ 16:00:08
Postat av: Mamma

Ja, det var en fantastisk upplevelse!

Var det så skitigt när jag gått så du måste torka golvet?

2009-04-05 @ 15:14:22
Postat av: Mamma

Sitter på tåget, internet kopplar upp och ner. Det har skickat några för många gånger åt mig!

2009-04-05 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback